söndag 25 december 2011

Juldagen!

Godmorgon alla glada! Hoppas ni hade en lika bra dag som jag igår med massa god mat och fina klappar.
Här kommer mina julklappar i bilder och små rader.

Här är min rosa nya sminkväska som jag fick av pappi och sis, nu blir det lätt att hålla koll på grejerna.


En stor ask med "sjöfrukter", Det är en fin choklad som är formade efter havsfigurer, Fick utav Friidrotten!


En "take away- mugg" av kusin, super fin! Ursäktar bilden men hatar systers kamera o blixt= hemsk grimaser!

Vita trä bokstäver med ordet "kärlek" på av älskade mammi! super snygga!

Sötaste presenten av de sötaste pojkarna! En liten huv tröja till min iPhone<3 ( har en sony för tillfället eftersom jag byter abonnemang..äntligen..från telenor till telia. Så väntar på att de ska låsa upp min babe så ja kan använda den igen, men använder denna så ja blir kontaktbar över jul o nyår) Tack underbara Emil och Daniel för den mysiga julklappen! <3

Sen fick jag lite pengar av söta farmor och farbror leif! Har några andra julklappar hos mamma som kommer på bild till fredag eller lördag! Hoppas ni också fick en minnelserik dag med mycket mys och kalle anka <3

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar