lördag 24 december 2011

J U L A F T O N!

Ho Ho Ho..Finns det några snälla barn?
-Jag Jag JAAAAAG!! 
Haha hoppas ni får en underbar dag allihopa så här kommer mitt julrimm till er alla och jag önskar er en god jul!

24 december är äntligen här                              
se så grön våran gräsmattan är
Någon har glömt släppa ner våran snö
ingen önskar sig väll jul med tö
Men det bästa av allt är ju ändå kvar
klappar, mat och vänner, allas önskan det var!


Hoppas ni får en lika bra dag som jag kommer få så får ni bilder på
mina julklappar m.m imorgon! Kram på er och ännu en gång ..

God Jul                         
Merry Christmas
Feliz Navidad
Hyvää Joulua
Boldog Karácsonyt
Maligayang Pasko
Frohe Weihnachten


                                                           XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar