torsdag 29 mars 2012

senaste uppdatering om mitt nya spännande liv!

Hej! ledsen för att jag lämnat bloggen men är nämligen så att jag har flyttat hemifrån, till mitt egna lilla bo, och har inget internet pga för dyr kostnad. Men ska försöka sammanfatta det senaste när jag är hemma och hälsar på!

*Jag har flyttat (bott själv i snart 1 månad)
*Jag har firat min lillasyster ellen som fyllt stor, hela 15 år!
*Jag har haft muntliga NP i svenska B och klarade det
*Jag har lärt mig att även om allt inte blir som man har tänkt sig så
kan jag nu se en liten ljus del i det hela istället för som tidigare bli sur och arg o ledsen
*Att det inte är lyckat att bli kär i sin bästa kompis.
*Att hålla saker för sig själv för att hindra tragiska situationer att dyka upp
*Tror jag har varit svartsjuk för förta gången i mitt liv
*Blivit en riktig hemmafru
*Börjat utomhusträningen i friidrott
*Börjat övningsköra och plugga
*Njuter allmänt av närvaron av vänner, nära o kära :)

Hoppas ni har varit med om lika mycket spännande som jag har! see you! <3

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar